BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Wat moet ik doen?????

Bijdrage door gebruiker
26-11-2007
8 reacties

Ik heb in april van dit jaar een HP Ipaq RW 6815 gekocht bij de Primafoon (KPN). Na 2 maanden heb ik er tweede hands een originele set TomTom Navigator 6 bijgekocht. Telefoon werkte allemaal goed, heel tevreden over, maar een maand later gaat mijn scherm kapot. Telefoon is verzekerd voor dit soort schade. Ik mijn telefoon bij KPN ingeleverd, kreeg ik een leentoestel mee. Na1,5 maand niks gehoord te hebben ben ik zelf gaan bellen hoe het zat. Na contact te hebben gehad met HP bleek dat KPN er nog niks aan gedaan had. KPN zou er toen werk van maken... Na weer een halve maand niks gehoord te hebben gewacht, bleek dat ze mijn telefoon niet konden maken. Ik mocht een nieuwe telefoon uitzoeken. Ben toen naar de KPN gegaan, daar keken ze naar de waarde waarvoor ik een telefoon uit mocht zoeken. De verkoper vroeg wat ik ermee moest kunnen, voor mij moest er de TomTom navigator 6 op kunnen, smse en bellen. Ik kreeg de HP Ipaq 514 mee. Na 2 weken wilde ik de TomTom erop zetten en tot mijn verbazing lukte dit niet. Na contact te hebben gehad met KPN, HP en TomTom bleek dat de HP Ipaq 514 TomTom navigator 6 niet ondersteund. KPN zei toen inmiddels geirriteerd dat ik de telefoon om kon ruilen. Door drukte met sport, school 2 weken later naar de winkel gegaan. Daar bleek dat dit niet kon omdat dit binnen 8 dagen na de aankoop moest. Maar de verkoper die gezegd had dat TomTom navigator 6 erop kon was niet aanwezig dus zou ik maandag na het weekend terug gebeld worden. Woensdag zelf weer naar KPN moeten bellen, wisten ze niet eens waarhet over ging. 's avonds beldede verkoper mij op.5 weken was telaat om telefoon om te ruilen, dat moest binnen 8 dagen. Hij zei KPN doet niet moeilijk over 2 of 3 weken.. maar 5 dat kon niet!! (ik heb nog een mail dat ik na 2 weken heb aangegeven dat tomtom niet werkte). En ik herrinderde hun dat ze zich ook niet precies aan de afspraken hielde ik moet binnen 8 dagen iets omruilen daarna kan het niet... maar hun bellen mij ook niet op de afgesproken dagen waarop ik zelf er nog achteraan moet gaan. Ik ben dus 2x benadeeld door KPN 1. Ik heb nu een telefoon die ik eerst niet wilde. 2. Ik zit met een TomTom waar ik niks mee kan. Het verhaal is misschien lang, maar ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen hoe ik dit het beste aan kan pakken? Alvast bedankt,

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)