BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat kan ik hiermee?

Bijdrage door gebruiker
03-12-2013
10 reacties
Hallo, Ik heb bij Bart Smit een sinterklaas kadootje gekocht een cresta Smart toch voor mijn zoontje dat leek hem heel mooi dan kon hij ook mooi spelletjes doen en op face book
Die koste 89,95 hij heeft er zelf geld bij gedaan.maar om het verhaal niet al te lang te maken tot onze verbazing wekte het niet naar behoren.het staat zo mooi omschreven op hun site maar het werkt niet een spelletje downloaden duurt een uur en dan ben je nog maar op de helft. dat lijkt mij niet goed toch?
mee terug geweest maar de verkoopster wil er niets van weten het apparaat werk goed en als het iets langer duurde dat kwam omdat het geheugen niet goed zou zijn.
ik ben niet zo goed met dat soort dingen maar dit kon ik er niet vanaf lezen op hun site. ik weet hier geen raad mee ik voel mij bedrogen en opgelicht en 90 euro armer en mijn zoon is totaal verdrietig hij had gehopt op een mooi toestelletje waar hij spelletjes mee kon spelen. zou er nog iets mogelijk zijn dat ik kan doen om of het apparaatje beter te laten werken of toch nog mijn geld terug te krijgen zodat mijn zoon een ander apparaatje kan kopen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.