Sinds deze week is mijn Xbox 360 ermee ogehouden. Na het aanzetten blijft het beeld zwart terwijl het geluid wel doorloopt. Nu heb ik contact gezocht met de klantenservice en ik mag hem opsturen. Echter is de kans zeer groot dat ik mijn eigen Xbox niet terugkrijg, maar een gebruikte gerepareerde. Eén waarvan ik dus de geschiedenis niet ken, en dus ook niet weet hoe de vorige eigenaar ermee is omgesprongen. Ik ben op die van mij altijd erg zuinig geweest, maar Microsoft stel dat als hij op het moment van leveren goed werkt en hetzelfde kan, dat zij dit mogen doen.Mijn vraag is nu eigenlijk; Mag dit?? Het apparaat is nog geen jaar oud en kostte 400 Euro bij aanschaf. Ik vind het een raar verhaal van de kant van Microsoft (de fabrikant), ik vergelijk het een beetje met de aankoop van een auto. Als je een nieuwe koopt en binnen een jaar gaat 'ie kapot dan mag een dealer je toch ook geen tweedehandsje aanbieden ter compensatie, zelfs al werkt die wel goed en kan hij hetzelfde?? Het liefst zou ik gewoon naar de winkelier teruggaan en een nieuwe eisen, maar de winkelier wil daar niet aan en stelt dat hij het apparaat ter reparatie kan opsturen maar garandeert daarna hetzelfde het de fabrikant.