Beste lezers,
Jaren lang ben ik bij Hostway, internetprovider, aangesloten met twee domeinnamen. Een ervan hetb ik sinds januari 2011 verhuisd naar een andere provider, de ander is niet veranderd. In maart 2011 heb ik voldaan aan de opzegvoorwaarden: o.a. gebeld, gemaild, formulier gestuurd met intrekking machtiging, schriftelijke opzegging met copie legitimatiebewijs gefaxd, zonder dat ze daar op hebben gereageerd. Ze blijven gewoon maandelijks afschrijven. Nu heb ik sinds juni 2011 mijn rekening voor voor hun geblokkeerd en nu komen ze met brieven van achterstand en rechtsmaatregelen.
Morgen ga ik ze hierover bellen, maar vermoedelij krijg ik het antwoord 'wij hebben niets ontvangen'.
Kan iemand mij verder advies gegeven hoe ik van deze niet servicegerichte provider af kan komen? Alvast mij dank voor de reacties.