BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wat kan ik doen?

Bijdrage door gebruiker
11-05-2012
2 reacties
Op 28 april heb ik een HTC besteld bij studenten mobiel.Op 1 mei kreeg ik mijn contract via mail toegestuurd .Op 5 mei werd mij de bestelde HTC op gestuurd.Na de simkaart in gedaan te hebben kreeg ik no service.Ik probeerde te bellen ook niets.Aangezien het weekend was heb ik op maandag gebeld en vroeg een medewerkster of mijn abonnement al actief is en ze zei ja.Ik zei maar ik krijg no service.Ze zei dat ik maar naar een mobiel winkel moest voor hulp.Ik ging toen naar een mobiele winkel en na dat ze een ander simkaart ingedaan hebben zeiden zei dat de mobiel niet goed is.Ik belde naar de klanten service van studenten mobiel en kreeg een medewerker aan de lijn die mij zei het toestel dierect op te sturen en ik zou een andere krijgen.Ik belde weer en vroeg of ik de simkaart in mog laten zei hij ja.
Na dat zij het toestel ontvangen hebben kreeg ik een mail waarbij men aangaf dat ik schade aan de toestel hebt gebracht en dat het voor reparatie gestuurd wordt.wat schrok ik aan gezien de mobiel winkel mij al zei dat de toestel in ondeuglijk staat is op gestuurd.Ik werd zo boos dat ik een brief stuurde dat ik mijn contract op zegt van wege zo een behandeling want zo ga je niet met klanten om.Ik kreeg weer een brief dat ik het contract van 2 jaar niet kan op zeggen en dat ik na reparatie die toestel weer krijgt.Wat kan ik doen?Want nu zit ik 2 jaar vast aan iets dat buiten mijn schuld om is.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.