Ik ben al jaren bij telfort.Ik heb via de telefoon bij telfort een nieuw abonnement afgesloten. Werd benaderd omdat mijn oude abonnement bijna afgelopen was. Nu heb ik best een duur abonement (ik bel ook veel) met internet en smsjes afgesloten en daarbij tegen bijbetaling een samsung galaxy S2. Afgelopen dinsdag mijn mobieltje gekregen heel erg blij ermee. Begonnen met de snelgids. Maar ik kreeg geen internet, althans een gedeelte werkt niet, krijg wel een melding dat ik E-Mail heb klik op openen en krijg dan een wit scherm, de browser kan ik ook niet openen. heel veel programma''s wat er opstaan kan ik niet installeren en ga zo maar door. Het enigste wat goed werk is bellen en smsen. Ik dacht eerst dat het aan de instellingen lag. Gebeld met telfort, naar een telfort winkel geweest (daar hadden ze dit nog nooit meegemaakt en wisten hier geen raad mee, met Samsung gebeld code voor terug te zetten op fabrieksinstelling en dan nogmaals proberen als dit niet lukt dan was toch volgens samsung het mobieltje stuk en moest ik contact opnemen met Telfort. Weer met Telfort gebeld. Ik moest maar naar de site qelp.telfort gaan daar stonden de instellingen voor Internet en anders opsturen voor reparatie. Daar ging ik niet mee accoord vind dat ik dan een nieuw mobieltje moet krijgen, ze gingen een melding hiervan maken en aanvragen met de code DOA dit zou ongeveer 5 dagen duren en dan pas als dit goedgekeurd wordt kan ik de kapotte opsturen en als ze deze hebben krijg ik een nieuwe en ik kon nogmaals langs de winkel gaan, en daar moesten ze mijn simkaartje maar eens in een ander mobiel doen om te kijken of het niet aan de simkaart ligt.Weer naar de winkel gegaan een andere verkoper alles uitgelegd en hij ging dit niet proberen met het simkaartje maar wist ook niet wat dit was, ik moest maar eens langs een samsung service center gaan. Zelf mijn simkaartje in andere toestellen geprobeerd werkt goed andere simkaartjes in de nieuwe samsung gedaan werken ook niet, dus daar ligt het niet aan. Vandaag een mailtje gekregen dat ze de klacht hebben verwerkt en nu kan het nog 10 dagen duren?? Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd heb ik niet gewoon recht op een nieuwe, deze kan de winkel toch zo omruilen. Wat is hier nu zo moeilijk aan en wat zijn nu mijn rechten. Mijn collega'' s zeggen dat ik recht heb binnen 14 dagen een nieuwe te krijgen is dat zo?? Wordt er langzaam wel een beetje weemoedig van, ik ben nu al vanaf dinsdag bezig ook zelf oplossingen gezocht op Internet, ik weet het niet meer.