Geachte kassa
Deze heer heeft een vraagje.
Wat is voor mij het voordeligste.
Ik doe al jaren mijn en deze pc. uitzetten wat bedenkt bij mij geheel dus stroomloos ,zoals je jullie kunnen begrijpen is hij geheel afgesloten.
Nou weet ik uit ervaring dat het dan langer duurt,voor ik kan gaan interneten.
Maar nu is de vraag wat is beter voor mij qua kosten en voor mijn pc,
Is het beter voor mijn pc voor iedereen opnieuw de instellingen op te moeten zoeken of niet,(ik denk dan aan zijn geheugen.)en denk dat het beter is voor hem.(duurt het wat langer als privé deert mij dit niks.)
Nu tot wat is voor mij het goedkoopste en kost mij het minste stroom.
Of ik schakel hem geheel uit,dus 1s morgens in en uit en avonds uit (dus laat hem stand-by).
Of ik schakel hem gewoon in en uit en doe dit 2 of meer keer per dag,dit vind ik is niet alleen mij interessant maar voor iedereen met `n kleine beurs.
In hoop op reactie
Verblijf ik
Groetjes pierre