BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat is er mis met de klantenservice van Tele2?

Bijdrage door gebruiker
21-07-2013
11 reacties
Een aantal maanden geleden ben ik overgestapt naar Tele2 (internet (20-50Mb/s),dig t.v. en telefonie.
Nu haalt de internetsnelheid lang de 20Mb/s niet.(Screenshots als bewijs.)
Heb daar contact over gehad,ik zou teruggebeld worden wat ze deden maar zodra ik de telefoon opnam werd de verbinding verbroken tot 3 maal toe. Zelf maar weer gebeld voor de 4de maal en kreeg toen t onbeschofte antwoord dat ik dan maar dichter bij de server moest gaan wonen.Ik wil van mijn contract af en dat lijkt me toch mogelijk omdat Tele2 hun afspraken niet nakomt.Dus mijn vraag is:" Hoe kom ik van mijn contract af"?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.