ik heb 14 maanden een nokia 7650. nu is deze defect.reparatiekosten inclusief verzenden zijn € 230,00. volgens nokia is de garantietermijn verlopen.nu heb ik weleens gehoord dat het nieuw burgelijkwetboek hierin voorziet dat de leverancier garant moet staan voor een periode dat het artikel werkzaam moet zijn. zoals met een wasmachine na 2 jaar de motor defect garantie van 1 jaar over maar de rechter besliste de motor moest minimaal 8 jaar meegaan dus toch garantie. nu ben ik het duidelijk oneens met de handelswijze van nokia ik vind dat een gsm met een nieuwprijs van ruim €700,00 toch minimaal 3 jaar mee moet gaan. kan iemand mij hier over inlichten en wat de mogelijkheden tegen nokia zijn
noor