BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wat bij slecht bereik van mobiel netwerk

Bijdrage door gebruiker
03-12-2013
2 reacties
ik en mijn buurman hebben allebei een telefoon abonnement met internet bij hi met een lease toestel (htc one) maar bij ons is de ontvangst zo slecht in de buurt en binnen nog slechter dat wij grotendeels geen of weinig bereik hebben .ik heb contact gehad met hun technische dienst die kon mij ook vertellen na veel onderzoek dat het bereik slecht was en kan nog zeker wel een half jaar duren voordat het wat beter zal zijn met een nieuw netwerk van hun (umts 900) en volgens hun kwam daar ook nog het toestel bij wat toch volgens hun een slechter bereik had dan een ander merk .maar zij kunnen daar weinig aan doen ben daarna weer bij klantenservice gekomen en die zeggen dat ze er ook weinig aan doen je moet zelf maar steeds je telefoon anders zetten als je wilt bellen zet je hem op gsm en als je op internet wilt ga je op 3g of 4g maar dan kan je weer niet bellen dus met andere woorden ben je meer aan het instellen dan wat anders het enige wat ze willen doen is 1 maand te verrekenen dus 1 maand gratis en 23 maanden ellende en daar kan je het mee doen . mijn vraag is wat kan ik hier mee
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.