Wilde 2xabonnement afsluiten bij Hollands Nieuwe incl. 2 nieuwe toestellen. Aanbetaling bij aflevering gedaan van totaal €404,-. Heb toch besloten niet te doen en ik heb toestellen binnen termijn van 2 weken retour gestuurd. De toestellen zijn ook begin augustus binnengekomen bij Hollands Nieuwe. Eind augustus maar eens nagevraagd waar mijn geld bleef en toen pas kreeg ik een mail met de bevestiging dat ze binnen 6 weken het geld op de rekening zouden storten. Ik heb aangegeven dat op de papieren staat dat binnen 2 weken terugbetaald zou worden. Kwam niet verder bij die persoon, krijgt steeds andere mensen aan de lijn. Toch maar 6 weken gewacht in de hoop dat dan het geld retour zou komen. Na 6 weken geen geld terug gestort gekregen. Dus weer gebeld en had toen iets oudere dame aan de telefoon en zij kon mij vertellen dat geprobeerd was het geld terug te storten op de rekening waar de aanbetaling bij aflevering op gedaan is maar dat het niet gelukt was, reden onbekend. Maar het ging nu weer 6 weken duren voordat ik mijn geld terug had. Ik wil graag weten of deze klacht meer bij jullie is binnengekomen.