Lezers,
Vandaag was ik bezig het nieuws te lezen en klikte om een onderwerp te lezen; er verscheen een grijs beeld met de mededeling: deze compter is gekaapt
Iik heb direct het internet verbroken. Alles veilg gesteld en bevend weer aangesloten. De computer doet het dus gewoon.
Vraag: was dit echt of niet. Anders kon ik de computer toch niet meer gebruiken.
Heel vreemd.