wanneer ik mijn internet startpagina opstart krijg ik steeds een waarschuwing te zien dat mijn gegevens voor anderen zichtbaar zijn en dat ik een copie van spybot moet aanschaffen voor 60 dollar. Deze pagina laat zich niet wissen. Weet iemand hoe ik deze kwijtraak?