BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wanneer herstelt Tele2 mijn vaste lijn?

Bijdrage door gebruiker
30-09-2007
6 reacties

Ik ben per 20 augutus overgestapt van naar Tele2.

Sinds 16 augustus doet mijn vaste telefoonlijn het niet. Dus op 17 augustus gebeld. Wilden meteen de volgende dag komen. Maar die dag ging ik op vakantie. En 20 augustus werd Tele2 de provider. Dus Tele2 vlak voor de vakantie een mailtje gestuurd met het probleem. Na mijn vakantie van 5 weken las ik het bericht dat alles was doorgemeten en dat de vaste lijn weer operationeel was. Dus niet. Meteen weer contact gezocht met Tele2. De helpdesk gebeld. Na heeeeeel lang wachten eindelijk iemand aan de lijn. "Ik ga het voor u uitzoeken," en werd in de wachtstand gezet. "De wachttijd is momenteel meer dan 10 minuten," kreeg ik te horen. Ondertussen was ik, via de mobiele telefoon, € 14,81 aan beltegoed armer. Dus maar gereclameerd en gevraagd om het bedrag terug te storten. Nu dat was geen probleem. Ik krijg 0.71 eurocent terug. Dat hadden ze berekend aan de hand van een gesprek van ongeveer 10 minuten via een VASTE lijn. Terwijl die al van 16 augustus niet beschikbaar was.

Weer een mailtje op vrijdag 21 sept. met een uitleg van het probleem gestuurd. En met het verzoek om mij terug te bellen op mijn 06 nummer. En warempel, ik werd op zaterdag gebeld met de mededeling dat maandag mij iemand van de technische dienst zou bellen. Maar wie er ook belde niemand van de technische dienst. Weer een mailtje met het verzoek om eindelijks actie te ondernemen. Weer een belletje met: "De technische dienst neemt vandaag of morgen contact met u op." Dus niet. Weer verschillende mails gestuurd. Maar daar helemaal geen antwoord opgekregen. Op zijn zachts gezegd vind ik dat erg onfatsoenlijk.

Ik heb per direct de laatste rekening van Tele2 ingetrokken. Dat doe ik omdat ik al een hele tijd mijn vaste telefoonlijn het niet doet. Dus geen service, dan ook geen geld.

Nu ik de rekening heb ingetrokken zal Tele2 mij vast afsluiten. Maar dat hoeft niet meer. De lijn werkt al sinds 16 augustus niet meer.

En maar reclame dat Tele2 al 10 jaar in Nederland is en zo goedkoop is. Nou dat zijn ze zeker. Op mijn volgende rekening komt te staan gesprekkosten 0,00. Goedkoper kan het niet.

Conclusie: als er problemen zijn heb je niks aan Tele2. Dus bedenk goed voor je overstapt naar deze provider.

Mijn vraag is: Hoe kan ik Tele2 zo ver krijgen dat ze mijn vaste telefoonlijn weer herstellen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.