Goeiemiddag,Kan iemand mij vertellen wanneer ik scarlet aansprakelijk kan stellen voor hun wanprestaties? In oktober 2005 ging ik over van xs4all en kpn naar scarlet.De eerste 6 weken had ik geen internet en was er geen monteur voorhanden.Ik heb een eigen bedrijf en ben voor 80% van mijn informatie afhankelijk van email.Scarlet weigerde een claim te betalen voor misgelopen inkomen en verwees naar hun algemene informatie.Sinds oktober heb ik ook telefoonaansluiting via scarlet, maar ben mijn nummermelding kwijt en het geluid is storend.Er zit een echo in de gesprekken.Ik ontvang rekeningen van kpn en scarlet.Dit duurt al 6 maanden. Ik heb Scarlet geschreven geen gebruik van hun"diensten"meer te willen maken en zij verwijzen mij weer naar hun condities.Ik vraag me af of scarlet dit zomaar allemaal mag en kan doen. Of kan ik stoppen met het betalen van de rekeningen?Wie?vriendelijke groeten,H.Keetwww.al-tijd.nl