BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

wanhopig door tele2

Bijdrage door gebruiker
29-03-2009
8 reacties

Hoi,ten einde raad: wie heeft nog tips?In het kort. In september levert Tele2 mij een modem dat niet naar behoren functioneert. In 1e instantie ga ik bellen, maar dat schiet niet op en kost te veel geld, dus ik stuur mails met mijn klacht. Hier heb ik nog nooit reactie op mogen ontvangen. Daarna ben ik brieven (aangetekend) gaan versturen, ook geen reactie. Abonnement opgezegd (aangetekend), ook geen reactie. Modem terug gestuurd, het wordt eentonig, ook geen reactie. Wel krijg ik rekeningen, die ik niet betaal. En nu dus een incassobureau achter me aan. Die hebben geprobeerd het uit te zoeken, maar Tele 2 zegt gewoon glashard dat ze nooit mails van mij hebben ontvangen. Gelukkig heb ik de ontvangstbewijzen nog. Ik weet nu echt niet meer wat te doen. Deze grap kost me zo wel erg veel geld en ik zit bovendien al een half jaar zonder telefoon en zonder internet en dat terwijl ik bedrijf aan huis heb. Ook daardoor veel extra kosten dus. Wie o wie heeft een tip?

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)