Hoi,ten einde raad: wie heeft nog tips?In het kort. In september levert Tele2 mij een modem dat niet naar behoren functioneert. In 1e instantie ga ik bellen, maar dat schiet niet op en kost te veel geld, dus ik stuur mails met mijn klacht. Hier heb ik nog nooit reactie op mogen ontvangen. Daarna ben ik brieven (aangetekend) gaan versturen, ook geen reactie. Abonnement opgezegd (aangetekend), ook geen reactie. Modem terug gestuurd, het wordt eentonig, ook geen reactie. Wel krijg ik rekeningen, die ik niet betaal. En nu dus een incassobureau achter me aan. Die hebben geprobeerd het uit te zoeken, maar Tele 2 zegt gewoon glashard dat ze nooit mails van mij hebben ontvangen. Gelukkig heb ik de ontvangstbewijzen nog. Ik weet nu echt niet meer wat te doen. Deze grap kost me zo wel erg veel geld en ik zit bovendien al een half jaar zonder telefoon en zonder internet en dat terwijl ik bedrijf aan huis heb. Ook daardoor veel extra kosten dus. Wie o wie heeft een tip?