Hallo allemaal,
Een noodkreet betreffende wanadoo ADSL Family. Sinds 18 november 2005 doet mijn verbinding het niet meer. De helpdesk drijft me tot waanzin en ik verwacht niet dat het snel wordt opgelost. Het lijkt wanadoo ook niet veel te kunnen schelen.
Nu wil ik onder mijn jaarabonnement uit, maar dat gaat niet zo makkelijk. De helpdeskmedewerker van administratie (opzeggingen) zegt dat het kan omdat ze meer dan 30 dagen in gebreke zijn gebleven. Maar alleen de technische dienst mag hierover beslissen. De helpdeskmedewerker van technische ondersteuning zegt vervolgens dat het geen 30, maar 60 dagen betreft, en dat de technische dienst hierover beslist. Dit is de grote onbekende die je nooit te spreken krijgt. Nu zit ik bijna aan 60 dagen, maar nu hebben ze iets anders bedacht. Op 8/12 stond er namelijk een berichtje op mijn voicemail dat het probleem verholpen was. Mocht dit niet het geval zijn dan moest ik bellen. Het lampje knipperde nog steeds en dus heb ik meteen gebeld. Wanadoo beweert nu dat ze toen een nieuwe case hebben aangemaakt en dat het dus om een nieuw technisch probleem gaat. Dit heeft als consequentie dat ze de 60 dagen vanaf 8/12 opnieuw zijn gaan tellen. Natuurlijk ben ik hier heel boos over geworden, maar daarmee is het probleem niet verholpen. Kan iemand me vertellen of ze dit hele verhaal herkennen en wat ik er aan kan doen. De vraag van Eric Raven (28/11) heb ik al doorgenomen. Ik ga ook zeker boycot.nu een bericht sturen.
Groeten,
Jet