Ik heb laatst met genoegen bij KPN een internet abo afgesloten na onvrede over bereik van T-Mobile (Klanten service van T-Mobile trouwens als uitstekend ervaren)
Omdat ik overstapte van T-Mobile naar KPN kon ik de eerste maanden het nieuwe toestel, dat ik kreeg bij mijn nieuwe abo, niet gebruiken om tegen normale tarieven mee te bellen en internetten.
Ik heb mijn nieuwe mobiel gebruikt om te internetten maar alleen over het WIFI signaal bij mij thuis anders zouden de kosten aardig oplopen natuurlijk. Nu schijn ik toch over het 3G netwerk van KPN geinternet te hebben en heb ik vandaag een derde (herbe)rekening van 345 eu mogen ontvangen van KPN over de maand oktober/november.
Aan het begin van de maand oktober was mijn nieuwe abo bij KPN nog niet actief en heb ik dus tegen enorme duure tarieven over mijn mobiel zitten internetten.
De kosten zijn zo hoog opgelopen omdat, wanneer de telefoon niet actief werd gebruik door mij, het WIFI signaal werd uigeschakeld op mijn mobiel en op de achtergrond over het 3G netwerk van KPN honderden MB's zijn gedownload.
Ik ben door KPN geen enkele keer gewaarschuwd voor het feit dat mijn kosten voor die maand enorm opliepen. Ook heb ik niet bewust gebruik gemaakt van hun 3G netwerk.
Het meest kromme aan het verhaal is dat ik nu elke maand voor maar 2,50 eu de hele dag zorgeloos kan internetten want BUITEN BUNDEL?! (575 eu/2,50 eu )/12 maanden = voor 575 eu kan ik 19 jaar internet bij T-MOB ipv 1 mnd bij KPN
De klantenservice van KPN staat niet open voor mijn verhaal. Het is allemaal mijn schuld en had beter moeten weten.
Hoe kan het dat de KPN klantenservice gewoon niet direct kan handelen wanneer een klant aanklopt met zo'n verhaal. KPN heeft namelijk inzicht in alle gegevens van de klant en het is overduidelijk dat hier iets gewoon heel fout zit.