Mijn mobiel heb ik 1 jaar lang gebruikt,
Tot die tijd deed mijn mobiel het altijd goed.
Toen na 1 jaar, begon het scherm minder te reageren, en deed die het dus niet meer goed.
Ik heb toen geprobeerd op te sturen, maar kon mijn kassabon nergens vinden.
Toen ik laatst aan het zoeken was ergens na, vond ik de kassa bon terug, de telefoon heeft al die tijd in z'n originele verpakking gezeten.
Ik stuur de mobiel op, en krijg terug dat mijn samsung total loss is verklaard.
Waarom? Waterschade...
Waterschade als een telefoon altijd in je broek heeft gezeten in een hoesje, en altijd droog binnen heeft gelegen?
Raar..
Wat zou ik hier nu tegen kunnen doen?
Mvg,
Joris van Hien