BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waarom mag KPN zomaar mijn mobielverzekering wijzigen zonder dat ik inspraak heb

Bijdrage door gebruiker
16-11-2016
10 reacties
Hallo,

Ik heb momenteel een verzekering lopen voor mijn mobiel en ik heb een brief gekregen van KPN dat ze de de voorwaarden hiervan gaan veranderen. Ik vind het vreemd dat er van mij als consument wordt verwacht dat ik mij ten alle tijden aan de eisen van de provider moet voldoen, terwijl de profider zonder mijn toestemming de overeenkomst kan veranderen. Ik heb volgens de klantenservice twee opties: 1) Ik ga er in mee en blijf verzekerd, maar ik moet dan meer betalen per maand. of 2) Ik ontbind de overeenkomst aangaande mijn verzekering en ben onverzekerd. Ik heb gezien dat in de algemene voorwaarden staat dat ze dit mogen, maar is dit niet iets wat ze je nadrukkelijk zouden moeten vertellen?

Mvg,

Lucas
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.