Sinds een week of twee-drie loopt mijn computer veel meer vast dan eerst. Vroeger deed ie dat ook wel eens, maar nu echt elke keer als ik ermee werk!Vooral explorer schijnt het allemaal niet aan te kunnen. Heeft iemand een idee waarom dit zou kunnen gebeuren?
Ik heb gewoon Norton antivirus en heb vr nog gescand en hij vond niks. Ik laat ook regelmatig Hitman Pro lopen. En ik delete ook m'n tijdelijke bestanden.
Alvast bedankt voor de reacties!