Wanneer ik via internet of vanuit het e-mailprogramma iets afdruk, dan gaat dat snel. Als ik vanuit Word afdruk wordt hij ineens heel erg traag, hoe kan dat? Ik heb de printer, een HP Officejet 7310 All-in-One, al op "normaal" papier gezet en niet op "automatisch", dan gaat het sneller, maar dan wil hij weer niet dubbelzijdig afdrukken.