In december 2004 zijn wij verhuisd naar Duitsland, dit nieuwe adres heb ik ik tijdig aan hen doorgegeven, maar tot nu toe weigeren ze om het adres aan te passen. Ik moet een Ned. postadres hebben om abonnee bij ze te zijn. Als ik dat lees denk ik in zo'n geval kan mijn abonnement per direkt beëindigd worden, maar dit is niet zo. Ik kan direct van het abonnement af, maar dan moet ik het afkopen. Het factuuradres zeggen ze wel aan te kunnen passen, maar ook dit loopt niet vlekkeloos.Vanaf december heb ik 2 facturen op mijn goede adres ontvangen. In februarikonhet openstaande bedrag niet van mijn rekening geschreven worden en is mijn telefoon geblokkeerd, enige correspondentie daarover is uitgebleven. In mijn ogen heeft correspondentie over mijn rekening te maken met het factuuradres!!! Daarbij schrijven zebedragen van mijn rekening af voordat de factuur is gearriveerd.
Help! Kassa: is dit normaal???? Wat kan ik hieraan doen.