Allereerst wil ik even aangeven dat Acer mij echt waardeloze service heeft gegeven tot nu toe, en dat ik op het punt ben dat ik zeker weet nooit meer iets van Acer te kopen. Hieronder wat er gebeurt is:Mijn laptop werkte na een tijdje al niet naar behoren meer. Het is een laptop van ruim 1500 euro, en daarnaast heb ik nog de extended warranty gekocht op aanraden van de verkoper. Goed, mijn laptop gaat een tijdje terug stuk, en ik zie in mijn garantie staan dat Acer binnen een aantal werkdagen mijn laptop moet repareren en terugsturen met de speciale garantie die ik heb. Nou mooi niet dus. Ik wacht 2 maanden op mijn reparatie omdat Acer kennelijk zijn logistiek niet op orde heeft, en volgens de klantenservice moesten ze letterlijk overal op de wereld zoeken naar mijn nieuwe moederbord. Ik krijg mijn laptop terug, en Acer geeft daarna aan dat mijn verzoeken tot het spreken van een specialist en een tegemoetkoming in de kosten die ik heb gehad niet zal honoreren. E-mails worden helemaal genegeerd.Ik bel weer, laat een tweede verzoek indienen, en de mevrouw die ik dan spreek stuurt het verzoek weer naar haar superieuren.Mijn laptop eindelijk terug, blijkt hij gewoon nog kapot te zijn. Ik bel vandaag op voor een tweede afspraak, en vraag hoe ze me hierin tegemoet kunnen komen omdat ik straks weer mijn laptop voor minstens een maand kwijt ga zijn. De man die ik spreek wil niks doen, zegt dat hij zijn achternaam niet mag geven, en zegt soms helemaal niks wanneer ik hem een vraag stel. Daarnaast zegt hij dat hij niet met een teamleider of iets dergelijks mag spreken tijdens mijn gesprek (ik werk voor een klantenservice, nooit een probleem), en er wordt opnieuw een verzoek ingediend.Nu gaat mijn laptop dus weer voor een tijd weg, ik heb hem hard nodig, dit kunnen ze toch niet maken? Is er iets wat ik kan doen hiermee? Ik ga sowieso een klachtenbrief schrijven, welke aangetekend verstuurd wordt.