BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waardeloze klantenservice

Bijdrage door gebruiker
19-01-2009
13 reacties

Na me zo erg kwaad gemaakt te hebben over KPN/HI, wat mij niks opleverde behalve mezelf ermee te hebben, richt ik me nu tot het forum. Hopelijk zijn er hier veel mensen die ook slechte ervaring hebben met dat malle KPN/HI.

Vanaf 24 december 2008 kon ik mijn abonnement bij Hi verlengen. Dit heb ik meteen gedaan, daar ik veel storingen heb aan mijn huidige toestel nota bene ook van KPN/HI.

Ik heb het abonnement verlengd met 2 jaar inclusief sony erriccson C905. Ik twijfelde of ik Hi eindeloos online erbij wolde doen, maar de klantenservice medewerker die mij te woord stond zei, dat ik deze binnen 8 dagen nog kan veranderen en dat ik daar dus de tijd voor had om over na te denken. Zo gezegd zo gedaan. Uiteindelijk besloot ik toch maar eindeloos online bij te doen, want dat scheelde me weer in de kosten aangezien ik gebruik wilde maken van navigatie in de auto met dat toestel.Dus ik weer met KPN/HI bellen, kreeg ik te horen dat dat niet mogelijk was en ik verkeerd ingelicht werd. Lekker dan!

Moest ik het toestel eerst terugsturen en alles moeset geannuleerd worden zodat deze weer opnieuw verlengd kon worden. Ik vond het zo belachelijk dat die lui niet in hun systeem konden veranderen, Maar nee alles moest weer retour. 5 januari dit jaar ging alles retour en werd de hele order geannuleerd. ^januari kreeg ik van KPN/HI een bevestiging dat deze in goede orde is ontvangen en ook administratief verwerkt is. M.a.w. ik kon weer opnieuw verlengen maar deze ging zou alles goed gaan, nou je raadt het al....Alles ging mis. Uiteindelijk heb ik 4 keer opnieuw een verlenging moeten aanvragen (wat een klant allemaal wel niet moet doen om en betalen om eindelijk iets voor elkaar te krijgen, kosten voor mijn rekening) En alle 4 keer weer geannuleerd omdat die malloten die daar werken geen kennis hebben van een abonnement verlengen. Niemand wist hoe het werkte en ik werd steeds van kastje naar muur gestuurd. Ik heb zo vaak moeten bellen, zodat ik flinki de kosten ben ingejaagd door KPN/HI. BELACHELIJK. Ze hebben me zo vaak toezeggingen gedaan dat ze uit begrip mij de bedragen die ik gebeld heb zouden crediteren, maar daar heb ik nog nisk van gemerkt. Vandaag heb ik voor het laatst gebeld, ik werd gewoon niet goed van die lui. Steeds weer wordt er een verhaal opgehangen, allemaal smoesjes. Nu zit ik vast aan een abonnement tot maart 2011, omdat de klantenservice nog steeds niks heeft geannuleerd. Ik zit dus zonder toestel maar wel vast aan een Hi abonnemnet van 2 jaar. Zij hebben dus helemaal niks geannuleerd. Dit pik ik niet. Wat kan ik doen?

Ik heb zelfs een aangetekende brief gestuurd naar het hoofdkantoor in Den Haag. Want niemand bij de klantenservice is bereid om hun zelfveroorzaakte fouten op te lossen.

Wie heeft een goed advies voor mij? Hoe moet ik deze malloten aanpakken? Ik ben zo pissig gemaakt door deze geldwolven. Ze denken alleen maar aan geld, maar leveren een slechte service!

Groet,

Samira

P.S. sorry voor de taalfouten, heb snel getypt...ziet er rommelig uit, komt door mijn boosheid

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.