Ik heb al dik 5 weken klachten over mn internet verbinding en de telefonie van @home. Mn internet verbreekt steeds de verbinding en is super langzaam. En mn telefonie is waardeloos. Soms doet de verbinding het helemaal niet en soms als ik bel dan horen mensen me niet of stotterend. Ik hoor hun dan wel heel goed. Ik heb al zovaak gebeld en steeds wordt ik weer afgedankt met het bericht dat ik maar een paar werkdagen moet wachten omdat ze het probleem naar de technische dienst sturen. Een keer moest ik de kontakten van het modem uitblazen, en het modem na 2 uur weer insteken. En weer geen resultaat. Menige keer kan ik niet bellen met de huistelefoon omdat ik deze niet gebruiken kandus heb ook nog steeds gebeld met mn gsm, dit kost me klauwen met geld. En dan wordt je ook nog elke keer in de wacht gezet. Als ik dan een ultimatum stel dat ik deze week alles geregeld wil zien en dat ik anders alles wat ik bij home heb opzeg, zeggen ze gewoon... dat ik dat dan maar moet doen. Ik heb telefonie gepakt en dat wil zeggen dat kpn de telefoonkabel heeft afgekoppeld. Dus zou ik weer telefoon via KPN willen, zou ik ook nog de aansluitnig moeten betalen.Maar dan stel ik @home ervoor verantwoordelijk. en eis dat zij dan de kosten van KPN betaald. Ik heb ook menige klachtenmails gestuurd, en heb er niet eens een reactie over teruggekregen. Dit alles geeft mij een machteloos gevoel want een klantenservice van @home krijg je nergens te pakken. En als je vraagt voor een telefoonnr voor een hogere te bellen??????Geven ze dat niet...
Maar oke.
Groetjes Peter