BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

waar kan ik terecht met klacht over service winkelier

Bijdrage door gebruiker
02-01-2010
8 reacties
In december 2007, kocht ik bij de plaatselijke computerwinkel een laptop van het merk Belinea. Eind november 2009 ging het moederbord stuk, nadat ik hem oplaadde, kwam er rook uit.
Terug naar de winkelier, hij zei dat hij niets voor mij kan doen, want Belinea bestaat al 3 jaar niet meer, terwijl ik de laptop 2 jaar geleden bij heb kocht! Is de winkelier niet verplicht om een oplossing te zoeken? Ik kocht toch bij hem het apparaat? Erg ontvreden ben ik de deur uitgegaan, maar het zit mij nog steeds niet lekker.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.