BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waar is mijn telefoon

Bijdrage door gebruiker
28-04-2011
1 reactie
Ik heb mijn sony ericsson xperia x10 op 12 maart ingeleverd bij de vodafone winkel. Mijn camera deed het niet. Ze zouden kijken of ze hem zelf konden maken en anders werd hij opgestuurd. Het laatste is dus gebeurd. Via internet kon ik kijken waar mijn toestel is en wat er mee gebeurd was. Op 19 maart en 22 april staat allebei dat ze wachten op omruil van het toestel. Nu ben ik 3 weken geleden bij de vodafone winkel geweest om te vragen hoe het er voor stond. Ze moesten het imei nr omzetten werd me verteld. Ik heb contact opgenomen met degene waar mijn toestel voor reparatie is (via chat) en daar werd me verteld dat zij wachten dat er een nieuw toestel voor mij is. Maar in een maand tijd staat er het zelfde op. Dus is neem aan dat ik een nieuw toestel kan halen toch??? Nee dus, ik zou wel bericht krijgen. Ik denk ik ga een email sturen naar klanten service (klachten service hebben ze niet), telkens een fout op de pagina. Dat werkt dus niet. Dus ik dacht ik ga de vodafone winkel opbellen. Hebben ze geen telefoon nummer. Ik ben nu bijna 2 maanden verder en niemand die me kan helpen. Ik betaal bijna de jackpot voor mn abbonnemt maar ik kan er niks mee. Ik heb toch recht op een goed toestel.
Is het nou zo moeilijk om een ander toestel mee te geven?
Heeft iemand anders verder zoiets meegemaakt, en zoja wat kan ik nog meer doen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.