Ja ja, ik weet dat hier het forum niet voor gebruikt mag worden, maar ik doe het toch.
Het forum was al uit de fifties;-), maar het is de laatste maanden nog een groter rampenplan geworden. Ik dacht altijd dat het niet erger kon, maar die gedachte was een grote fout van me. Het is nauwelijks nog werkbaar.
a) Hoe meer antwoorden/reacties in een topic, hoe vaker de pagina zich blijft vernieuwen. Ik heb, zeker als een geboren amsterdammer ons verblijdt met zijn antwoorden (maar dat terzijde) 10-20-30-40x vernieuwen geteld.
b) Je wordt er te pas en te onpas uitgegooid.
c) Bij het plaatsen van een antwoord, krijg je regelmatig de melding 'pagina niet gevonden'. Uiteindelijk blijkt je antwoord er tig keer te staan (wel goed voor puntjes, dat wel...)
d) Een expert is iemand met kennis van zaken op welk gebied dan ook. Een expert op Kassa is iemand die met name veel antwoorden plaatst, ook al slaan de antwoorden nergens op of zijn ze zelfs regelrecht 100% fout. Daarmee geef je vragenstellers een totaal verkeerde indruk. Mijn verzoek is dan ook een ander woord te bedenken voor 'expert' (of gewoon laten vervallen).
e) Over vragenstellers gesproken, 95% daarvan lijkt hun vraag nooit meer terug te kunnen vinden. OK, trekken we er nog zo'n 25% vanaf van mensen die alleen even hun frustratie willen dumpen, blijft er toch nog 70% over. Gaat de redactie daar nog wat aan doen? Zomaar een suggestie: zet standaard het vinkje aan dat zij een berichtje ontvangen als er een antwoord of reactie op hun vraag is gekomen. Vanzelfsprekend wel met de optie om dat vinkje uit te zetten!
Ik zal het hierbij laten, maar mijn lijst is in werkelijkheid nog veel langer.