Sinds 2004 heb ik een abonnement bij Hi, dit naar volle tevredenheid.
Echter... mijn laatste factuur was wel erg hoog, en na gechecked te hebben bleek dat ik 28 cent per sms was gaan betalen na het verlengen van mijn abonnement ipv 13 cent die ik de afgelopen jaren betaald heb.
Op de Hi site staat dat indien je voor 2008 klant bent geworden of je abonnement hebt verlengd hebt, de sms verdubbelaar automatisch aanstaat.
Dit gaat dan ook al jaren goed, zonder dat ik er iets voor hoef te doen.
Nadat ik hi gemaild heb, omdat ik het absoluut niet eens was met mijn rekening kreeg ik te horen dat ik de sms verdubbelaar zelf aan had moeten zetten.
Tot 4 keer gemaild, en 4 keer totaal genegeerd over het feit dat ik van ver voor 2008 klant was, en alleen maar gehoord dat ik NA 2008 mijn abonnement verlengd heb.
Logisch toch dat je na juni 2008 een keer verlengd moet hebben, anders zou je een abonnement van 2 jaar en 7 maanden hebben, die bestaan toch niet?
Ik ben klant vanaf 2004, heb voor juni 2008 2 x mijn abonnement verlengd, en ga er dus vanuit dat die verdubbelaar door hi aangezet had moeten worden omdat dat zo op de site staat en idd al 6 jaar goed gaat, tot nu helaas.
Ik voel me dan ook zwaar benadeeld, en ben niet van plan deze rekening te gaan betalen.
Ben zwaar teleurgesteld door Hi, en hoop dan ook zo snel mogelijk van mijn abonnement af te zijn, helaas duurt dit nog even.
Wie herkent deze praktijken?