Ik krijg de laatste week steeds het vlgde menuutje te zien als ik een website wil openen.
Problemen met deze webpagina kunnen ervoor zorgen dat de pagina onjuist wordt weergegeven of onjuist werkt....... enz.
Erstaat dan een pictogrammetje van een geel driehoekje (zwart omlijnt) met in het midden een zwart uitroepteken.
Ik vind dit wat vervelend iedere keer.
Hoe komt het dat ik dit steeds te zien krijg. Klopt er iets niet met mijn pc en het voornaamste: hoe krijg ik het weg zodat ik dit niet meer zie.
Alvast bedankt voor jullie antwoord.