ik ben nog nooit zo behandeld door een bedrijf als de afgelopen dagen door vodaphone wat een arrogantie, ik wilde het abbonnemen van mijn zoon verlengen en hierbij ook een internet abbinnement afsluiten, na op internet te hebben gezocht naar de beste optie's zei ik laten we voor de zekerheid even bellen of dat meteen ingaat nadat je verlengt of dat je pas per 6 juni (dan loopt het af) internet krijgt. zogezegd zo gedaan en er werd ons verzekerd dat het nieuwe abbonnement na 24 uur in zou gaan, dit bleek de volgende dag helemaal niet te kloppen , maar mischien als ik 1201 zou bellen konden ze wat voor me regelen a 45 cent per gesprek toch maar gebeld na een aantal minuten nam iemand bij de receptie op en zei dat het te druk was en ik later maar terug moest bellen a 45 cent daar was ik niet blij mee , later werd ik door een computer gebeld of ik tevreden was nee natuurlijk niet en toen werd ik terug gebeld en om een lanf verhaal kort te houden ze konden niets voor mij doen en als ik het wilde opzeggen moest dat schriftelijk per post doen ik zei dat ik het via internet heb afgesloten ik dus ook per internet moet kunnen opzeggen, maar dat was volgens dat eigenwijze mannetje niet waar . en ik moest het maar gewoon per post doen .