BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafoon

Bijdrage door gebruiker
24-02-2009
6 reacties

Ik heb een vodafoon-prepay kaart gekocht.

Iedere dsg wordt ik 5 tot 8 keer gebeld door onbekende nummers. Behoorlijk irritant vind ik. Temeer dat men er vanuit mag gaan dat het aangeschafte nummer buiten gebruik is. Bij de Vodafoon winkel in Almelo verwijst men mij naar de klantenservice van Vodafoon. De telefoon staat in de hoek van de winkel, dat scheelt belkosten. De klantenservice van Vodafoon is kort en duidelijk. U kunt een berichtje inspreken of een nieuwe kaart kopen.Die nummer komen na een jaar toch weer in omloop? Nee, na zes maanden weer. Als de kaart niet is opgewaardeerd of buiten gebruik is.Nou ja, na een half jaar al? Lekker makkelijk geld verdienen zo zeg.Nou ja mijnheer, dan moet u maar een andere kaart kopen. Kopen? ik wil gewoon een andere van Vodafoon. Mijnheer ik ga met U de discussie niet aan. Nou, dan ga ik een leuk stukje schrijven bij Kassa van de Vara, omdat jullie zo klantvriendelijk zijn en mensen op kosten jagen door nummers veel te snel weer in omloop te brengen en ik platgebeld wordt door onbekende nummers. U doet maar mijnheer.

Geld verdienen is prima, maar zo iemand op kosten jagen vind ik erg onbehoorlijk gedrag van Vodafoon.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.