BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Vodafonez11 prepaid kaart afgesloten

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
01-11-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

Sinds kort heb ik een simkaartje van Vodafonez11 gratis bellen in de weekenden enz. Nu ben ik sinds 14-10-2006 afgesloten vanwege een betaling die mislukt is. Ik kijk meteen op mijn girotel en zie dat die betaling weldegelijk gelukt is. Dus ik meteen bellen met de klantenservice en ja hoor als ik meteen het bewijs van de betaling fax dan word het meteen afgehandelt omdat degene die erover gaat die dag aanwezig is. Zo gezegt en gedaan en 2.5 week later nog geen telefoon. Ik heb nu al een stuk of 6 keer gebeld en iedere keer beloven ze terug te bellen en het gebeurd gewoon niet. Ze zeggen dat het in behandeling is en hebben ook gezegt dat het idd een fout van vodafone is maar ik schiet hier gewoon niks mee op...Op een gegeven moment kwamen ze zelfs met het antwoord: De enige manier op het op te lossen is om het bedrag opnieuw te betalen... Ik ben toch niet gek?? Dat doe ik dus niet. Maar nu kan ikniet bellen smsen helemaal niks en mijn geduld begint een beetje op te raken. Het enige wat de klantenservice zegt is: Sorry mevrouw maar helaas kunnen wij weinig voor u doen we bellen u terug zodra we meer weten. Nu heb ik gister bericht gekregen dat als ik het bedrag niet binnen 14 dagen betaal dat ik dan helemaal afgesloten word en me in de toekomst ook niet meer zal kunnen registeren bij vodafone... Dit is toch te gek voor woorden?? Iemand verder nog tups wat ik zou kunnen doen want bij vodafone doen ze er helemaal niks aan..

Alvast bedankt,

Groetjes Elisah

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.