Beste lezers,
Ik ben al jaren klant van Vodafone, meestal een prima service, nu was ik echter een stuk minder tevreden. Ik heb altijd de Alles-in-1 Op Reis bundel aan staan om buitenlandse kosten te voorkomen. Werkt altijd prima! 35MB internet, 20 min bellen / gebeld worden en nog wat smsjes. Nu was ik laatst echter een Duitsland en wilde ik graag extra MBs hebben, dit is mogelijk door gebruik te maken van de Alles-in-1 Op Reis bundel XL. Hierdoor krijg je 100 min en 100MB, deze heb ik aangezet en so far so good. Terug uit Duitsland zet ik deze XL bundel weer uit want ik heb normaal gesproken geen 100MB nodig en aan 35 genoeg heb. Nu ga ik afgelopen weekend naar Ibiza en heb weer gebruik gemaakt van internet. Ik had aardig wat op internet gezeten en vond het raar dat ik geen smsje had gekregen dat ik bijna over mijn blox heen was (want dat wordt altijd aangegeven). Wat bleek? Mijn normale Alles-in-1 Op Reis bundel stond uit. Doordat ik de XL bundel aan en uit had gezet (zonder ooit de kleine uit te hebben gezet!) was de kleine uit gegaan, terwijl ik die altijd standaard aan heb omdat ik regelmatig in het buitenland zit. Nu zit ik dus met een aardig bedrag aan extra kosten terwijl ik het hier zeker niet mee eens ben want ik heb die standaard reisbundel nooit uitgezet. Er is ook nooit aangegeven dat de kleine bundel uit is gezet, niet bij het aanzetten van de grote, of een apart bericht. Hoe denken jullie hierover? Persoonlijk vind ik dat ze dit duidelijk moeten aangeven bij het aanzetten van de grotere bundel dat die andere verdwijnt, ik ging er gewoon vanuit dat ik extra minuten en MBs kreeg. Daarnaast wil ik de extra kosten gewoon vergoed hebben.
Ik hoor het graag,
Richard