BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

vodafone, wat kan ik hier aan doen?

Bijdrage door gebruiker
13-05-2009
1 reactie

ik heb momenteel een vodafone simonly abonnement. Maar sindsdien heb ik nooit mijn voicemail kunnen beluisteren, ik krijg iedere keer dat mijn nummer niet ingebruik is .Daarnaast heb ik regelmatig geen bereik en als ik gebeld word of aan het bellen ben. Wordt mijn oproep automatisch beindigt.

Hiervoor heb ik regelmatig contact gehad met de klantenservice. Iedere keer zou ik terug gebeld worden, wat niet gebeurd is en daarnaast wordt mij iedere keer aangegeven dat het aan mijn telefoon ligt. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht ook daarmee heb ik hetzelfde probleem en een mobiel van mijn man geleend ook daar heb ik het zelfde mee.

Mijn problemen zijn nog steeds niet opgelost en de klantenservice kan me hier niet bij helpen. Ik heb een opzegbrief geschreven enduidelijk de reden aangegeven.Gisteren heb ik een brief gehad dat mijn contract pas februari 2010 wordt beindigd.

Wat kan ik nog doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.