in mei 2007 heb ik mijn vodafone abonnement verlengt metVodafone Scherp 125 minuten voor 5,95Omdat ik weinig mobiel bel , was ik verbaasd dat er veel gebruikskostenbuiten de bundel op de online factuur van december staan.Ik zag tot mijn verbazing dat sinds september er 25 cent betaald moet wordenvoor een sms met je bel tegoed, dat was altijd gratis.Ik bel vaak met 1200 om mijn beltegoedte weten per sms ,trouwens de computers van Vodafone lopen vaak 4 a 5 dagen achter met het actuele beltegoed.
Zie ook de vele klachten op www.telekomvergelijker.nl
oa over beltegoed en foute facturen van Vodafone.
Ikbel vandaag met een vage medewerker en die beweert dat voor Vodafone jealtijd al moest betalen voor opvragen bel tegoed, een leugen !!
Ik kan bewijzen met de facturen dat in augustus niks berekend werd voor bellen en sms naar 1200.
Ook moet je nu 25 cent per minuut betalen voor het spreken van de medewerker !Dat is toch wel een hele grote achteruitgang qua service.Mijn abo scherp wordt nu wel heel duur,Ik heb van Vodafone nooit enig bericht gehad over deze tariefsverhogingen vind het onbeschoft .
De medewerker die ik vandaag sprak was wrs een student,hij wist niks en
zou me verbinden met iemand anders,,,maar ik hoorde niks meer en tja
dat kost me dan 25 cent per minuut ...:-(
Ook staat er op de factuur kosten voor bellen naar
gewone vaste nummers op 24 november, terwijl ik nog bel tegoed had voor 31 minuten op dezelfde dag 24 november.
In de 10 jaar dat ik nu mobiel heb is het opvragen van je beltegoed altijd gratisgeweest zelfs pre-paid !Kan ik nu per onmiddellijke ingang mijn vodafone abonnement opzeggenwegens contract breuk ?
Wie weet een email adres van Vodafone ?