Mijn Incident is bij u bekent onder nummer 130213-002020
Op vrijdagavond 15-02-2013 ben ik op advies van uw medewerker van Vodafone klantenservices met de mail naar de winkel gegaan.
Bij aankomst stond een medewerker van de bewuste winkel buiten te roken terwijl het in de winkel erg druk was. Tot mijn verbazing ging de medewerker geen klant helpen maar een vriend wiens mobile telefoon een Iphone 5 een update kreeg en de gegevens over gezet werden naar een Galaxy Note II. Na ruim 45 minuten was de medewerker daar nog steeds mee bezig en ik als vaste klant van uw Vodafone werd ongeduldig om dat ik voor 1,5 uur parkeer geld had betaald en de wacht rij als maar groter werd.
Uiteindelijk na 50 minuten werd ik door een ander toch maar geholpen en ik vertelde mijn verhaal. Ik wilde immers binnen de termijn van 7 dagen mijn Galaxy s 3 omruilen voor een Note II en ik vertelde daar bij dat ik al eens meer in de winkel was geweest waar ze me toen vertelde dat dit binnen 2 dagen moest. Echter ik zij dat die informatie niet klopt omdat er op de bon staat 7 dagen. De medewerker is vervolgens met de telefoon naar het kantoor gelopen terwijl hij dit deed zag ik uit een oog hoek dat de
achter zijde van de telefoon werd verwijderd. De medewerker die nog steeds met zijn vriend bezig was liep mee het kantoor in wat daar afgepeeld heeft kan ik alleen maar naar gissen. Sorry zij de medewerker deze telefoon kunnen we niet omruilen zie maar eens de achter zijde waar op ik zij dat dit niet de gebruikelijke wijze is om klanten te behandelen. Immers ze lopen met de telefoon naar achteren met geen probleem of schade en vervolgens komen ze terug en zijn er op eens kleine krasjes op de achter zijde.
Wat heeft er afgespeeld in het kantoortje ging er door me hoofd. De andere medewerker werd wat onzeker en ik vroeg naar een oplossing en naar de manager echter die konden ze niet bereiken. Door het gedrag zoals ze mij behandelde werd ik boos en belde met de Vodafone lijn en vertelde mijn verhaal in een volle winkel waar op ik te horen kreeg dat ik de Winkel moest verlaten. Ik weigerde dit omdat ik niet behandeld werd als een vaste klant maar als een guppy zoals die medewerker die buiten stond te roken en
zij vriend liever helpt dan een klant. Ik kwam met het voorstel om een copy te maken van de mail wisseling tussen u en mij en het contract en vroeg ze naar een oplossing die besproken zou worden met de manager op Zaterdag 16-02-2013 die mij dan vervolgens op die dag zou bellen. Echter ik ben niet gebeld laat staan dat ze überhaupt wat gedaan hebben ?? De afgelopen maand heb ik alleen maar problemen gehad met Vodafone en dit is meer een communicatie probleem intern dan een probleem van de Klant echter die
zit nu wel met een probleem om dat de communicatie fout is en was. Ik vraag nog steeds om mij Telefoon om te ruilen mogen ruilen tegen een Galaxy Note II en als dit niet meer mogelijk is wil ik als nog mijn contract beëindigen want een klant is koning en geen voorwerp wat je zomaar in een hoek kunt zetten. Ik heb de laatste weken gemerkt dat er veel mis is in de Vodafone Winkel te Helmond waar volgens mij de Manager geen benul van heeft immers hij kan ook niet alles weten. Te laat komen, klanten laten
wachten terwijl je staat te roken buiten en vriendjes helpen en de echte klant in het riet sturen met de verkeerde informatie.
MIJN VRAAG IS NU HOE GAAN WE DIT OPLOSSEN OMDAT IK WEL VERTROUWEN HEB IN VODAFONE DAT HET KAN…