Ik heb in december een contractverlenging geregeld bij vodafone. Ik ben reeds 10 jaar klant bij hun. Ik ben voor een abbo van 55 euro gegaan met onbeperkt internet en het eerste jaar 25% korting.
Nu blijkt er na een paar facturen dat ik een geheel ander abbo heb met oa maar 200mb per maand. Ik kreeg half december al een sms dat mijn datalimiet op was, hierop volgend heb ik contact opgenomen met vodafone. Uit het gesprek bleek dat het normaal was ook al had ik een onbeperkt internet abbo.
Nu enkele maanden later krijg ik veelste hoge facturen. Per email en via de telefonische klantenservice kom ik er niet uit.
Wat ik wil is de 2 gesprekken opvragen en hun daarmee om de oren slaan. Deze moeten ze hebben want er is ook geen ondertekend contract. De enige bevestiging van het nieuwe abbo heb ik per mail gehad met daarin vermeld het 55 euro contract, de korting het het te leveren toestel.
Nu heb ik dus per email bij vodafone verzocht mij de gesprekken op een of andere wijze te leveren. Hoever zijn zij verplicht dit te doen.