BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone upgrade - blij met jou als klant (abo niet ouder dan een jaar)

Bijdrage door gebruiker
06-03-2020
8 reacties
Afbeelding bij deze post - Vodafone upgrade - blij met jou als klant (abo niet ouder dan een jaar)
Vandaag een mail gekregen van Vodafone. "Wij zijn blij met jou als klant, en daarom een upgrade."
Ik heb als klant (1 klantnummer) 3 abonnementen lopen bij Vodafone. Één voor mij (startdatum november 2018), één voor dochter 1 (startdatum september 2018) en één voor dochter 2 (startdatum maart 2019). Nu blijkt dat er alleen een verdubbeling is toegepast voor het jongste abonnement, die van dochter 2.
Abonnementen van de dochters zijn allebei een 2-jarig Start L abonnement, alleen de start- en einddatum zijn anders.

Kan ik eisen dat ik voor zowel het ene Start L abonnement, als voor het andere Start L abonnement de verdubbeling wil?

(ik zal een poging doen de mail als afbeelding bij te voegen)
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.