Ik heb bij Vodafone mijn contract verlengd met een Iphone 6S in combinatie met een top garant verzekering, waarvoor ik 15 euro per maand betaal.Met deze verzekering ben ik ookverzekerd tegen diefstal.Als ondernemer kan ik me niet permiteren om geen telefoon te hebben.
Nu ben ik op 8 januari helaas bestolen in de trein en is ook mijn Iphone weg. Echter lijkt er iets misgegaan te zijn tussen Vodafone en Ace (de verzekeraar van VdF). Verzekeraar geeft aan geen dossier te hebben op mijn naam, maar ik betaal maandelijks wel 15 euro aan VdF hiervoor. Dus ik zeg niet mijn probleem, los het op Vodafone. Ik probeer al weken een vervangend toestel te krijgen, maar ik krijg 0 op het rekest. Enige antwoord is dat het doorgezet wordt naar de technische dienst, terwijl ik dus al 2 weken zonder oplossing en dus toestel zit.
Ik zit echt met mijn handen in het haar. Wat kan ik het beste doen?