BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone thuis

Bijdrage door gebruiker
17-12-2013
6 reacties
Bij het afsluiten van een alles-in-1 glasvezelabonnement is aangegeven gebruik te willen maken van de overstapservice en nummerbehoud te willen. Nummer wordt ook zakelijk gebruikt, is dus belangrijk. Alles goed doorgegeven aan Vodafone.
Nu blijkt dat Vodafone de overstapservice heeft gestopt, contractnr. zou niet kloppen??, en nummerbehoud kan dus nu niet. Nieuwe provider moet dit aanvragen namelijk. Ik heb mij gehouden aan de bepalingen in het contract, Vodafone niet en daarom ben ik niet meer gehouden aan het contract. Ergste is wel de klantenservice, die zijn onvriendelijk en soms rondom dom en klantonvriendelijk in de benadering. Momenteel ben ik nog niet van het contract af en schakel ik morgen juridische hulp in. Zijn er meer mensen met slechte service-ervaringen? Wellicht kunnen we dan iets veranderen aan deze ergenissen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.