BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone stuurt geen rekeningen

Bijdrage door gebruiker
20-09-2010
4 reacties
Ik heb sinds 28 januari 2010 een abonnement bij Vodafone. Ik heb aangegeven dat ik de rekening via de post wil ontvangen. Iedere maand moet ik bellen met de klantenservice om de rekening te krijgen. De klantenservice geeft aan dat zij de rekeningen hebben verstuur ( zij kunnen geen bewijs geven dat dit werkelijk gebeurd is) en dat TNT de schuldige is. Dat een rekening een keer niet bezorgd wordt kan ik inkomen, maar iedere maand? De klantenservice zegt dat ze een onderzoek instellen, maar daar hoor je nooit wat over. Door de laksheid van Vodafone wordt mijn nummer iedere maand geblokkeerd, waardoor ik niet bereikbaar ben. Ik ben werkzoekend, de uzb's hebben mijn mobiele nummer en kunnen mij dus niet bereiken, waardoor ik een potentiele baan misloop. Wat kan ik hiertegen doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.