Afgelopen week is er een grote landelijke storing (derde dit jaar) geweest op het netwerk van vodafone waardoor klanten meer dan 35 uur niet konden bellen en smsen.
http://kassa.vara.nl/actueel/consumentennieuws/artikel/nieuws/storing-vodafone/?vHash=c749c73j
Heden vandaag ontvang ik (spook) smsjes die niet aan mij geadresseerd zijn. Sommige smsjes welke wel aan mij geadresseerd zijn komen niet aan. Tevens is 1200 klantenservice niet tot nauwelijks bereikbaar.
Naar mijn mening hebben alle gedupeerde recht op een reductie op hen factuur. Ik vind dit niet meer als reëel. Na alle ophef afgelopen jaar hoort vodafone het boete kleed aan te trekken en de klanten te compenseren. Hier hoort vodafone niet ongeschonden mee weg te kunnen komen. Ik hoop dat vodafone daardoor in het vervolg wel even nadenkt tijdens onderhoud zodat klanten er niet langer meer de dupe van zijn.
Dit is na verluid mijn mening. Wat is jullie gedachten hierover?