BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

vodafone storing reductie factuur

Bijdrage door gebruiker
20-11-2009
28 reacties
Afgelopen week is er een grote landelijke storing (derde dit jaar) geweest op het netwerk van vodafone waardoor klanten meer dan 35 uur niet konden bellen en smsen.

http://kassa.vara.nl/actueel/consumentennieuws/artikel/nieuws/storing-vodafone/?vHash=c749c73j

Heden vandaag ontvang ik (spook) smsjes die niet aan mij geadresseerd zijn. Sommige smsjes welke wel aan mij geadresseerd zijn komen niet aan. Tevens is 1200 klantenservice niet tot nauwelijks bereikbaar.

Naar mijn mening hebben alle gedupeerde recht op een reductie op hen factuur. Ik vind dit niet meer als reëel. Na alle ophef afgelopen jaar hoort vodafone het boete kleed aan te trekken en de klanten te compenseren. Hier hoort vodafone niet ongeschonden mee weg te kunnen komen. Ik hoop dat vodafone daardoor in het vervolg wel even nadenkt tijdens onderhoud zodat klanten er niet langer meer de dupe van zijn.

Dit is na verluid mijn mening. Wat is jullie gedachten hierover?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.