Ik heb een abonnement bij Vodafone met een Samsung Galaxy S4. Dit toestel is nu een half jaar oud, en geeft sinds 3 maanden ineens zo nu een dan een zwart scherm.
Vodafone gebeld, ik moest naar de winkel. Ik naar de winkel.
Toestel ingeleverd, zij zouden er zelf nieuwe software opzetten (update).
Toestel weer opgehaald. Dezelfde dag nog weer zwart scherm.
Terug naar de winkel. Toestel werd nu opgestuurd naar de fabriek. Ook daar is een software update gedaan. Binnen 10 werkdagen kon ik het toestel weer ophalen. Eenmaal thuis, weer een zwart scherm.
Terug naar de winkel. Nu toch maar eens een vervangend toestel gevraagd. Kreeg ik niet, alleen wanneer ik een verzekering daarvoor afsloot. Argumenten als, ik betaal voor een abonnement dat ik nu niet kan gebruiken is men niet gevoelig voor. Het zou de verantwoordelijkheid van de fabriek zijn, en niet van Vodafone. (onzin!)
Maar goed. Toestel kort voor de feestdagen toch maar opnieuw naar de fabriek laten sturen, en in de bon laten zetten dat dit de 3e poging was.
Ik ben ondertussen zeer gefrustreerd. Het toestel is gekocht om contact te kunnen hebben met mijn man op uitzending. Nu kan ik tussentijds geen foto's en filmpjes van de kinderen met hem delen. Het ergste is nog dat ik elke keer met 2 kleine kinderen naar de stad moet gaan (incl parkeerkosten) om naar de winkel te gaan. De winkel is namelijk niet telefonisch bereikbaar, en de klantenservice verwijst alleen naar de winkel.
Wat zijn mijn rechten als klant? Kan ik een vervangend of een nieuw toestel eisen? Kan ik mijn abonnement opzeggen?