Ik heb al jaren bij Vodafone, op 13 dec heb ik mijn abonnement gewijzigd. Ik had voorheen 10 mb maar dat bieden ze niet meer aan het max is 7mb. Dus ik heb dat aangevraagd. Een week later krijg ik de melding dat ik over mijn bundel heen zat. Ik neem direct contact op met Vodafone en kreeg Robin aan de lijn. Die gaf aan dat zijn collega slechts 4 mb erbij had gezet en de 3 mb niet. Hij zou het oplossen en in de gaten houden want de rekening zou nu niet kloppen. Na 2 weken neem ik contact op met het verzoek Robin te spreken, hij zou mij terugbellen maar helaas niet dus. Een week later ik weer bellen en hij zou me weer terug bellen maar helaas natuurlijk weer niet. Ik neem weer contact op, krijg een dame aan de telefoon die luisterd amper wat ik had inmiddels een rek van meer dan 400 euro ontvangen. Ze zei ik kan 175 euro van de rek af halen en dat was het. Ik zou dus in 2 weken zoveel verbruikt hebben boven de 7 mb??? Ik heb een klacht ingediend en als reactie krijg ik dat ik pas na het mijn 1e tel gesprek met Robin mijn abonnement verhoogd naar 7 mb zeiden ze. Dus ik zou in 4 dagen tijd zoveel verbruikt hebben dat ik een rekening van ruim 400 euro krijg. Ik ben zo klaar met ze. Het is gewoon een oplichterszootje daar. Wie weet hoe ik dit kan oplossen en of mijn abonnement tussentijds stil kan zetten.