BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone reparatie

Bijdrage door gebruiker
23-10-2010
2 reacties
Ik heb een blackberry bold van nog geen jaar oud. Hij is een half jaartje geleden nat geworden maar er was niks aan de hand. Nu een half jaar verder is het scherm kapot, het blijft maar wit. Nu waren wij naar de vodafone winkel om te vragen of het probleem gerepareerd kon worden. De jonge in de winkel zij dat hij dit probleem wel vaker ziet en dat hij de blackberry gewoon op kon sturen, omdat er toch 2 jaar garantie op zat. Ik moest een handtekening zetten onder een formulier, dit was het bewijs dat ze de mobiel hadden ontvangen (tenminste dit werd er gezegd). Ik kwam even later thuis en las in het meegeven formulier dat er sowieso 35 euro betaald moest worden wegens onderzoekskosten, en als er spraken is van vochtschade dat ik de mobiel ongerepareerd terug ontvang.

nu zit ik met het volgende probleem. Moet ik de 35 euro betalen want de jongen had me er niet op gewezen? En er komt ook nog eens bij dat ik minderjarig ben en de contracthouder niet ben dus ik mocht het contract helemaal niet ondertekenen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.