BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone oplichters

Bijdrage door gebruiker
21-01-2013
10 reacties
Bij vodafone friends een iPhone besteld. Aangegeven dat ik. En verhuisd en gezegd dat ik een wijziging heb gestuurd. Gevraagd of het handig is om te wachten met bestellen totdat de wijziging is doorgevoerd. Klantenservice gaf aan dat het geen probleem is gezien er bij levering toch contact wordt opgenomen voor het controleren van het afleveradres. Ook bij nummerbehoud! Je raad het al, ze hebben het naar het oude adres gestuurd. Bezorger heeft het weer retour gestuurd. Nu 2,5 weken later hebben ze het nog steeds niet ontvangen. Zelfs post.nl geeft aan dat zei 2weken geleden een bevestiging van vodafone hebben gehad dat het ontvangen is. Vodafone blijft naar meerdere ,contacten herhalen dat ze moeten wachten het toestel. Naar een vermissingsonderzoek hebben ze weer gezegd dat ze op het toestel moten wachten want volgen postnl is het retour gestuurd (duhhhh, had ik al gezegd). Ze kunnen niks doen maar hebben wel mijn nieuwe Abbott al geactiveerd en de kosten voor het nog niet ontvangen toestel geïncasseerd. Vodafone is het meest onklantvriedelijke bedrijf dat ik ken en zal hier ook nooit meer bestellen. Ik werk bij een zeer grote organisatie waar we 5000aansluitingen hebben bij vodafone . Mijn issue heb ik doorgegeven aan het hoofdkantoor en die gaven al aan dat wij onwijs veel problemen met die gasten hebben. Wat een oplichters zeg!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.