BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Vodafone online facturen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
31-05-2006
  •  
5 antwoorden
  •  

Hoi allemaal,Ik ontvang alleen maar hoge facturen de laatste tijd van vodafone (ligt ongetwijfeld geheel/deels aan mij). Nu heb ik twee vragen. Ik heb van augustus-februari in het buitenland gezeten en heb toen zo'n buitenland service van vodafone aangevraagd. Daardoor zou de beller zelf betalen in plaats dat ik dat moest doen. Mij zou het bellen 0.99 startkosten en daarna normaal tarief kosten.In de eerste maand dat ik er zat heb ik denk ik 25 mins gebeld en 20 smsjes gestuurd vanuit het buitenland. Toch kreeg ik een rekening van 90 euro. Het bellen zou niet van mijn belbundel afgaan, maar dan kan ik nog de hoge rekening niet verklaren. Of bedoelen ze met normaal tarief, normaal tarief buiten de bundel, dus 0.25 cent/minuut? Toch zou dat dan niet meer dan een euro of 10 (incl startkosten) voor het bellen moeten zijn en misschien nog 10 a 15 euro mag voor het smsen. Mijn normale abonnement kost 23.50. Voor mij echt een raadsel hoe de rekening zo hoog heeft kunnen zijn. De maanden daarna was mijn rekening 70 en 80 euro. Daarna heb ik mijn voicemail uitgezet, MAAR ik heb daarvoor nooit een voicemailbericht of gemiste oproep gehad!Hier komt mijn 2e vraag uit voort, ik zou dus graag de facturen inzien, maar met een factuur op papier krijg je geen specificatie. Daarom heb ik de online factuur aangevraagd, maar toen ik die eenmaal had (duurde volgens mij wel een maand) kon ik niet terugkijken naar de maanden ervoor. Beetje raar dus! Is er een manier waarop ik deze facturen nog kan krijgen/eisen?groetjes en bedankt :)Nienke

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.