BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

vodafone "onder ons" Gratis; DUS NIET

Bijdrage door gebruiker
25-04-2009
2 reacties

Al twee jaar lid van vodafone, geen problemen. Sinds mijn vriendin mij bij haar onder ons heeft aangesloten zijn de problemen begonnen. Zij betaalt 10 euro extra per maand zodat zij naar mij en ik naar haar gratis kan bellen. Maar vodafone berekent het gebelde aan haar nummer zowel in minuten als in euros gewoon aan mij door. Ik in discussie met hun. Zij geven mij gelijk, maar willen dat ik toch betaal. Ik mijn geld gestorneerd, omdat na een maand wachten van hun nog steeds geen correctie en geen geld terug. Nu sluiten zij mij af. Fijne boel..... Ik geef alle ander gelijk. Vodafone= oplichterij. Tel je minuten maar na.Ben al naar consuwijzer gestapt. Brief met special services van vodafone ter verduidelijking aan hen.En nog wacht ik. Iemand nog een idee wat ik kan doen tegen deze idioterie??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.